باتری‌های UPS و Solar

باتری های سربی اسیدی از نوع AGM قابلیت تحویل توان بالایی را در مدت کوتاه فراهم می‌کنند این ویژگی موجب شده اولین و ارزانترین گزینه برای استفاده به عنوان منبع انرژی پشتیبان دستگاه‌های UPS مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این، به دلیل اینکه باتریهای AGM از نوع باتری های VRLA هستند، اکسیژن تولید شده در فرایند شارژ باتری که نتیجه الکترولیز آب است، احیا شده و مجدد به مولکول‌های آب تبدیل می‌شود. این ویژگی موجب می‌شود که میزان آب مصرفی این باتری ها به مراتب کمتر از باتری های سربی اسیدی معمولی (مانند باتری های خودرو) باشد. بر همین اساس، باتری های AGM می‌توانند به صورت دائم به شارژر متصل باشند و اصطلاحاً در شرایط شارژ شناور قرار گیرند.
باتری سیلد لید اسید
سفارش باتری
​باتری‌های لیتیم فسفات آهن برای  UPS و Solar
در چند سال گذشته، ​​​​باتری‌های لیتیم یون به دلیل اینکه سبکتر و کوچکتر از باتری‌های سربی اسیدی مشابه خود هستند و عمر طولانی‌تر و کارایی بالاتری دارند، سرعت رشد چشمگیری داشته‌اند و در برخی زمینه‌ها جای باتری‌های سرب اسیدی را پر کرده‌اند. با این حال، به دلیل قیمت بالاتری که باتری‌های لیتیم یون در مقایسه با رقیب سربی اسیدی خود دارند، هنوز استفاده از آنها فراگیر نشده است. ولی در بسیاری موارد عمر طولانی‌تری که باتری‌های لیتیم یون در مقایسه با مشابه سربی اسیدی خود دارند، موجب می‌شود با وجود بهای بالاتر، در بازه زمانی طولانی (مثلا 10 یا 15 سال) برای جایگزین کردن با باتری‌های سربی اسیدی مقرون به صرفه باشند.
باتری‌های لیتیم فسفات آهن (LFP) به دلیل داشتن ایمنی بالا و عمرچرخه طولانی در استفاده به عنوان باتری UPS و سیستم‌هایی که نیاز به باتری Backup دارند، استفاده می‌شوند. علاوه بر باتری UPS، باتری آسانسور و سیستم‌های اطفای حریق نیز می‌توانند از مشابه لیتیم فسفات استفاده نمایند.
همچنین باتری‌های LFP گزینه مناسبی برای ذخیره برق حاصل از انرژی خورشیدی است. عمر چرخه طولانی این باتری‌ها نیاز به سرویس و تعویض باتری را آسان نموده است. گفتنی است تمامی انواع باتری‌های لیتیم یون بدون نیاز به نگهداری هستند ولی باید الزامات مورد نیاز آنها از قبیل جلوگیری از کاهش دما به زیر صفر و یا افزایش دما بالاتر از 40 درجه را رعایت نمود.
برای مشاهده باتری‌های لیتیم فسفات موجود و مشخصات آن‌ها به صفحه آن‌ها در فروشگاه رداکس مراجعه نمایید. در صورتی که محصول مورد نظر خود را پیدا نکردید، از طریق فرم زیر درخواست مونتاژ باتری مورد نیاز خود را ثبت نمایید تا با شما تماس بگیریم.


سفارش باتری
صفحه محصول در فروشگاه
باتری لیتیم فسفات UPS
در شرایطی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد، برای تولید نور، شارژ تلفن همراه و مصارف ضروری دیگر نیاز به باتری به عنوان منبع تغذیه‌ای برای این مصارف وجود دارد. مثال این موضوع، کشاورزان، دامداران و عشایر عزیزی که دسترسی به برق شهری ندارند. برای رفع این مشکل سامانه‌هایی طراحی و ساخته شده‌اند که با حجم و وزن اندک بتوانند الکتریسیته حاصل از صفحات خورشیدی را در خود ذخیره نموده و آن را به ولتاژهای مورد نیاز مشتری تبدیل نمایند. به دلیل نیاز به باتری با حجم و وزن اندک، در چنین سامانه‌هایی نمی‌توان از باتری‌های سربی اسیدی استفاده نمود. استفاده از سلول لیتیم فسفات به دلیل ایمنی بالا مناسب است ولی به دلیل دانسیته انرژی کمتر سلول LFP، بخش بزرگی از فضای این سامانه را به خود اختصاص خواهد داد. استفاده از سلول لیتیم یون (با کاتد NMC) راهکار مناسبی است. زیرا با داشتن جرم و حجم کمتر، میزان انرژی بیشتری را در خود ذخیره می‌کند.
در صورت نیاز به باتری لیتیم یون Solar لطفاً به صفحه مربوط به آن در فروشگاه رداکس مراجعه نمایید و در صورتی که محصول مورد نظر خود را نیافتید، از طریق فرم زیر درخواست خود را برای بررسی در سریع‌ترین زمان ارسال بفرمایید.


​باتری های لیتیم یون برای استفاده در سامانه‌های Solar قابل حمل
بانری لیتیم یون برا استفاده در سامانه های Solar قابل حمل
سفارش باتری

باتری‌های سامانه‌های آماده به کار
(‌Backup و اضطراری)

​باتری‌های لیتیم فسفات آهن به جای سربی اسیدی
​باتری‌های لیتیم فسفات آهن به جای سربی اسیدی
در زمان حاضر بیشتر استفاده از باتری‌های سربی اسیدی AGM که به آنها در اصطلاح بازار، باتری خشک گفته می‌شود، برای استفاده به عنوان باتری Backup سامانه‌های اضطراری است. مانند آسانسور، اطفای حریق و ..
اگر از قیمت مناسب و بازیافت پذیری باتری‌های سربی اسیدی چشم پوشی کنیم، باتری‌های لیتیم فسفات آهن (LFP) را به سادگی می‌توان جایگزین سربی اسیدی نمود.
برای مشاهده باتری‌های لیتیم فسفات موجود به صفحه مربوط در فروشگاه رداکس مراجعه نمایید و در صورت نیاز به باتری مشخص، درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس بگیریم.

سفارش باتری
در بیشتر سامانه‌های روشنایی اضطراری از باتری‌های پایه نیکل (نیکل کادمیم و نیکل متال هیدرید) استفاده می‌شود. این باتری‌ها دارای ایمنی مناسبی هستند و بر خلاف باتری‌های لیتیم یون به اورشارژ حساس نبوده و حتی در دمای بالا نیز دچار مشکلات نقص ایمنی نمی‌شوند. همچنین به دلیل اینکه دارای وزن و حجم بسیار کمتری نسبت به مشابه سربی اسیدی خود هستند، بسیار در سامانه‌های روشنایی اضطراری استفاده می‌شوند.
برای مشاهده محصولات موجود در این زمینه، لطفاً به صفحه باتری‌های پایه نیکل در فروشگاه رداکس مراجعه نمایید و در صورت عدم موجود محصول مورد نظرتان، از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس بگیریم.




​باتری‌های خانواده نیکل برای سامانه‌های اضطراری
​باتری‌های لیتیم فسفات آهن به جای سربی اسیدی
سفارش باتری

باتری‌های وسایل نقلیه برقی
(‌اسکوتر، دوچرخه و موتورسیکلت برقی)

​باتری‌ اسکوتر برقی
بیشتر اسکوترهای برقی دارای الکتروموتور ۳۶ ولت هستند و نیاز به باتری با ولتاژ ۳۶ ولت دارند. بسته به طراحی اسکوتر، باتری آن دارای چند نوع هندسه است که بنا به خواست مشتری به فروش خواهد رسید.
​باتری‌های لیتیم فسفات آهن به جای سربی اسیدی
سفارش باتری
مشخصات باتری دوچرخه برقی بستگی به توان و ولتاژ الکتروموتور آن دارد. با افزایش توان الکتروموتور معمولاً ولتاژ باتری نیز افزایش می‌یابد این موضوع به دلیل کاهش جریان عبور نموده از باتری و سیمها و سایر المانهای الکتریکی دوچرخه است. توان الکتروموتور در محدوده ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ وات است که می‌تواند روی چرخ عقب و یا چرخ جلو نصب شود. علاوه بر ولتاژ، ظرفیت باتری دوچرخه تعیین کننده مسافتی است که در هر بار شارژ می‌توان طی نمود. با افزایش ظرفیت باتری، زمان شارژ نیز طولانی‌تر می‌شود، جرم دوچرخه سنگینتر می‌شود. باتری دوچرخه می‌تواند بر روی ترکبند، در محل نصب بطری آب و یا در پشت زین نصب می‌شود که بستگی به طراحی دوچرخه دارد. با توجه به اینکه دوچرخه‌ها دارای توان الکتروموتور، ولتاژ و ظرفیت‌های مختلفی هستند و شکل هندسی بدنه باتری الگوی یکسانی ندارد، تنوع این محصول زیاد است و بیشتر به سفارش مشتری تولید می‌شود.

​باتری‌ دوچرخه برقی
باتری دوچرخه برقی
سفارش باتری
​باتری‌ موتورسیکلت برقی
باتری موتورسیکلت بیشتر دارای دو ولتاژ ۶۰ و ۷۲ ولت بوده و ظرفیت‌های مختلف است. شکل هندسی آن نیز وابسته به طراحی سازنده است. توان الکتروموتور معمولاً در محدوده ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ وات است. سلول‌های مورد استفاده برای ساخت باتری موتور سیکلت باید توان تحویل جریان بالا را داشته باشند تا موجب اففت کارایی موتور نشوند. از آنجا که مشابه باتری دوچرخه تنوع زیادی در این محصول وجود دارد، ساخت آن منوط به درخواست و با لحاظ شرایط الکتریکی و هندسی اعلام شده از سوی مشتری است.

فرم سفارش باتری

ارسال درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

سبد خرید